לדבר אל הרגש

לתפוס את העין, כי אנחנו כבר יודעים מה אתם שווים!

אם הצלחתם לתפוס את תשומת הלב של הלקוח לשנייה אחת יותר, כנראה שזו תהיה תחילתה של מערכת יחסים ארוכה.

בואו נדבר תכל'ס

מה בעצם כולל התהליך?

בעבר הלא רחוק, מותגים גדולים היו מעסיקים ציירים כדי ליצור את הפרסומות שלהם. מאז ועד היום, הטכנולוגיה השתנתה, אבל היסודות והיצירתיות שומרים על כוחן הייחודי. יותר ויותר בעלי עסקים מבינים שעם התחרותיות שקיימת בשוק ככל שעוברות השנים, הם חייבים ליצור בידול אמיתי בנראות של העסק שלהם.

צוות המעצבים הקריאייטיבי שאני מוביל, עובד על פי העקרונות העיצוביים בשילוב מודלים פסיכולוגיים, שמשפיעים באופן ישיר על הבחירות של הלקוח הפוטנציאלי. כמובן, אנחנו מכירים את כל הטרנדים העדכניים ביותר בעולמות העיצוב הגרפי, כדי לוודא שהעסק שלכם לא נשאר מאחור.

התהליך אצלנו מתחיל בפגישת איפיון וקריאייטיב עם ממתג מקצועי, שעובר איתכם על כל מה שחשוב באמת כדי לצעוק את המותג שלכם לאוויר העולם. במהלך הפגישה נקבל יחד השראה ונכיר עולמות תוכן חדשים, שמתחברים בסינרגיה מושלמת לעסק שלכם ולמטרות שאתם מייעדים לו.

לאחר מכן, נגדיר את לוחות הזמנים לפרויקט ונעבור לשלב הכי מאתגר אבל בשבילו אנחנו קמים בכל בוקר מחדש – יצירת ספר מותג ושפה עיצובית יחודית. ספר המותג כולל את הלוגו ואת השימושים המותרים והאסורים בו, כדי שהלוגו לא יהיה "סתם עיצוב" אלא סמן מכוון עם אמירה משמעותית לגבי העסק כולו והדרך שבה הוא מתקדם.

אחרי שהתעלפתם מהלוגו, נרגעתם והבנתם את ספר המותג, נתקדם לעיצוב האתר, כרטיסי הביקור, החתימה למייל, הפולדרים לפגישות, מעטפות, יומנים, מחברות, מדבקות, תגים ו… הבנתם – כל פריט בעסק צריך לדבר באותה השפה, כדי לשדר כוח, בידול ועוצמה. אז לקבוע לכם שיחה?